+36 70 369 0000   info@warmtech.hu

 x 

Szállítás és Garancia

 

Szállítás

Szállítási határidő általánosan a megrendeléstől számított maximum 10 munkanap. A megrendelést visszaigazoló válaszlevélben mindig tudatjuk a Kedves vásárlóval a szállítás várható pontos dátumát. A megrendelt árut az MPL a GLS vagy a DPD futárszolgálat kézbesíti. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy.

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt. stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot.

Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a megrendelést illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.

Amennyiben a megrendelt termékek elfogynak, úgy Önt erről tájékoztatjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket több csomagban tudjuk csak elküldeni. A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közöljük a hiányzó termékek szállítási információit.

A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Előforduló áruhiány esetén küldje el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Minden beérkezett kérésre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.

A szállítás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe, külföldi megrendelések teljesítésével kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Garancia

Garanciát adunk minden általunk forgalmazott termékre az átadástól számított 12 hónapig. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követő 3 munkanapon belül ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja. A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Kérjük kiemelten vegye figyelembe a következőket:

  • - A terméket eredeti, sértetlen állapotában a visszáru-levéllel vagy számlamásolattal együtt visszaküldheti címünkre. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatosan felmerülő költségek a vásárlót terhelik.
  • - A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi. Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére. Cserére vonatkozó igénye esetén kérjük, hogy a visszáru-levél hátoldalán lévő megrendelőlapra szíveskedjen ráírni új megrendelését (alkatrész neve, cikkszám, méret megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztráltunk, és a kért árut Önnek megküldjük. A megrendelőlap mellé kérjük hiánytalanul, töltse ki a mellékelt reklamációs űrlapot! A számlázással, adminisztrációval kapcsolatos adatok kitöltésében a számla nyújt segítséget. Amennyiben a megrendelőlap nem kerül kitöltésre, úgy a visszaküldött termék vételárát küldjük ki az Ön részére, vagy a megadott bankszámlára. Az összeget haladéktalanul, az elállást követően, legkésőbb 30 napon belül az atvparts.hu köteles visszatéríteni. Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát postázzuk, illetve átutaljuk a vevő által megadott elektronikus bankszámlaszámra.
  • - Amennyiben a termékről felbontás után a postai kézbesítő jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a kézbesítő által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Utánvétellel és portóval feladott csomagokat az atvparts.hu technikai okokból nem tudja elfogadni.

 

Hibás teljesítéssel kapcsolatos információk

Hibás teljesítés esetén szavatosságra, jótállásra vonatkozó igényét a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak szerint kezeljük.

 

100% garancia

Kapcsolat

 Telefon: +36 70 369 0000

 E-mail: info@warmtech.hu